دستگیری عاملان قتل یک جوان در بندرعباس
  • اجتماعی

  • دی 29، 1400 - 07:31


 با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس، سه نفر از عاملان قتل یک جوان در بندرعباس شناسایی ودستگیر شدند. 
 به گزارش دریای اندیشه سزدار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت:در پي اعلام يک فقره نزاع و درگيري دسته جمعي منجر به قتل در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله تیم گشت کلانتری 13 شهرستان به محل حادثه اعزام شدند سپس پیگیری تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
 وی افزود: در بدو حضور مأموران و تحقيقات اولیه انجام شده در محل مشخص شد درگیری میان 3 نفر با افرادي ناشناس صورت گرفته که در اين ميان مقتول با ضربات چاقو از سوي فردي ناشناس به قتل رسیده و دو نفر ديگر بر اثر جراحات وارده به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس اعزام شده اند که در تحقیقات بعمل آمده از مصدومین در بیمارستان،آنها ضاربين را نمي شناختند. 
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با پيگيري و حضور مجدد کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی در محدوده درگیری و تحقیقات میدانی بعمل آمده نهایتا یکی از متهمان شناسایی و دستگير و به پليس آگاهی انتقال گرديد.
 این مقام انتظامی استان بیان داشت: با تحقيقات تکمیلی و اعترافات متهم دستگیر شده ، 2 نفر دیگر از عاملان درگیری و قتل که اقدام به شرب خمر و سپس نزاع و درگيري کرده بودند شناسایی و با تلاش مضاعف و شبانه روزي کارآگاهان و انجام اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده محل اختفاء ضاربين اصلي پرونده در يکي از محلات بندرعباس شناسايي و طی عملیاتی منسجم دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده صراحتا به ارتکاب جنايت و قتل با سلاح سرد از نوع چاقو معترف شدند ، خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان به قتل، در اجرای دستور قضائی صحنه قتل بازسازي و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.