فرمانده سپاه: بیش از ۱۰۰عنوان برنامه دهه فجر در میناب اجرا می شود
  • فرهنگی

  • بهمن 12، 1400 - 06:37


فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: بیش از  ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص به منظور گرامیداشت دهه فجر با رویکرد مردمی دراین شهرستا برگزار می‌شود.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین درویشی روز دوشنبه در نشست خبری دهه مبارک فجر رژه خودرویی و موتوری، عطر افشانی وغباروبی  گلزار شهدای، برگزاری چندین یادواره شهدا در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقه ورزشی، نذر خون، مراسم گلبانک تکبیر و نور افشانی در شب ۲۲ بهمن ماه ، دیدار با خانواده شهدا ،جشن بزرگ انقلاب، نشست های تخصصی بصیرتی، جشنواره بشارت ویژه خواهران، اجرای سرود و نمایش تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

وی، بر تاکید بر لزوم تتبین  دستاوردهای انقلاب در برنامه دهه فجر بیان داشت : تمام این برنامه ها به تناسب شرایط و محدودیت های ناشی از کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تدارک دیده شده اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه میناب، با بیان اینکه باید برای حفظ و نگهداشت انقلاب تلاش شود، اظهارداشت: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است. 

درویشی ادامه داد: در این ایام هر پایگاه و محله بسیج به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، جشن انقلاب برگزار می‌کند و تمام تلاش ما در این است که بتوانیم برنامه‌های شایسته دهه فجر برای مردم انقلابی میناب برگزار کنیم. 

وی یاد آور شد: این دهه، فرصت مناسبی است تا نشان اجتماعی و اقتدار نظام را به رخ جهان بکشیم که مقایسه پیشرفت های این نظام با انقلاب های هم عصر، می‌تواند جایگاه آن را به خوبی نشان دهد.

وی تصریح کرد:انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی فرامنطقه ای است و تدابیر جهانی امام خمینی (ره) می‌تواند در تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد.