جام قهرمانی به اسپنگل قلات پایین رسید
  • ورزشی

  • شهریور 15، 1403 - 10:42


مسابقات فوتبال جوانان بخش مرکزی بندرعباس با قهرمانی تیم اسپنگل قلات پایین به پایان رسید. 
 به گزارش دریای اندیشه ، رئیس هیئت فوتبال بخش مرکزی بندرعباس گفت: یازدهمین دوره رقابت های فوتبال جوانان بخش مرکزی بندرعباس با قهرمانی تیم اسپنگل قلات به پایان رسید و تیم های شهید دادور محمد شمسی و ثار محله نو ایسین در مکان های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ ها قرارگرفتند.
ابراهیم آخشیجان درتشریح این دوره از رقابت‌ها افزود: رقابت های یازدهمین دوره فوتبال جوانان بخش مرکزی از نیمه نخست مرداد امسال با حضور پنج تیم در یک گروه به صورت دوره ای برگزار شد و درمجموع ۹ بازی انجام گرفت و ۴۵ گل از خط دروازه ها عبور کرد. وی گفت: در این بازی ها تیم‌های امید نوین چهچکور، ثار محله نو ایسین، پیروزی پشته ایسین، شهید دادور محمد شمسی و اسپنگل قلات پایین در یک گروه باهم رقابت کردند و در پایان تیم اسپنگل با ۱۲ امتیاز در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.
وی یاد آور شد: در این رقابت‌ها تیم اسپنگل با ۱۶ گل زده به عنوان بهترین خط حمله ، همچنین بهترین خط دفاعی را تیم اسپنگل با ۲ گل خورده از آن خود کرد و تیم پیروزی با دریافت ۱۵ گل بدترین خط دفاع لقب گرفت.
تیم پیروزی با بازی‌های جوانمردانه درطول بازی به عنوان تیم اخلاق معرفی شد و احمد منوچهری از تیم اسپنگل با ۵ گل زده آقای گل مسابقات شناخته شد. محمد پیش باز هم از تیم اسپنگل بهترین دروازه بان مسابقات معرفی شد.