جباری: حاج قاسم متعلق به همه ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان است/ سیره او بهترین روش حکومت‌داری اسلامی است
  • اقتصادی

  • دی 14، 1400 - 09:00


نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: همه ملت ایران و همه آزادی‌خواهان عالم حاج قاسم را متعلق به خویش می‌دانند و رمز ماندگاری نام او نیز سیره وی در عدم جناحی ساختن خویش بود.
 

بهگزارش دریای اندیشه احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی، از این فرمانده بزرگ مقاومت به عنوان ستون اتکای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: او اگر چه اکنون در بعد انسانی در کنار ما نیست اما روح بلند او قوام بخش اندیشه مقاومت است و زمان نشان داده و خواهد داد که شهادت او هزاران بار بیش از وجود پاکش مایه عزت و سربلندی اسلام خواهد بود.

وی با تصریح بر این که حاج قاسم تعلق به جریان، گروه و یا حزب خاصی نداشت، افزود: او تعلق به همه ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه عالم داشت و به همین خاطر نیز وداع با پیکر او در ایران و عراق به صحنه اثبات برادری و عظمت امت اسلامی بدل گشت و دنیا برای او عزادار شد.

نماینده مردم هرمزگان اضافه کرد: عالمان به شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، باید بدانند که روی آرامش نخواهند دید و بسیار فراتر از آنچه تصور کنند، تاوان این جنایت خویش را خواهند دید و این وعده الهی است.

جباری تأکید کرد: خط مقاومت امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری به توفیقات خود ادامه می‌دهد و خروج مفتضحانه آمریکایی‌ها از افغانستان و عراق تنها آغازی بر تحقق فصل جدیدی از توفیق مقاومت در منطقه است و این مسیر گشوده شده و بیداری ملت‌ها بیش از هر زمان دیگری اثرات خود را نشان خواهد داد.