جشنواره خلیج فارس 10 اردیبهشت برگزار می شود
  • فرهنگی

  • فروردین 18، 1401 - 06:16


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل ستاد اجرایی برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس خبر داد.

 

به گزارش دریای اندیشه، اسمعیل جهانگیری  گفت: ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس که دهم اردیبهشت ماه می‌باشد تشکیل و روند برنامه ریزی و تهیه مقدمات این رویداد مهم را آغاز کرده است.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر بیشتر برنامه‌های این رویداد مهم با محوریت فضای مجازی اجرا گردید که خوشبختانه با بازگشایی و رفع محدودیت‌ها امسال شاهد برگزاری این رویداد مهم در رشته‌های مختلف و با مشارکت مردم خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس یک بستر عظیم در جهت تولید آثار فرهنگی – هنری در جهت حفاظت و صیانت از هویت و نام خلیج فارس است و هر ساله باید این رویداد مهم به دلیل بازدارندگی که ایجاد می‌کند با قوت و در سطح بالای تبلیغاتی و علمی برگزار شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور مقامات عالی مرتبه استان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و... به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود و خط و مشی و اولویت‌های برنامه‌های امسال مشخص و اجرا خواهد شد.

جهانگیری در جمع اعضای ستاد اجرایی این رویداد بر گستردگی و مردمی بودن، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده، حضور اساتید و پژوهشگران ملی و بین المللی استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و ... تاکید کرد

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان