هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور: برگشت آرامش به اردوی نفتی ها
  • ورزشی

  • شهریور 02، 1402 - 09:29


تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس توانست پس از سه هفته ناکامی اولین پیروزی خود را جشن بگیرد.
به گزارش دریای اندیشه، از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ پالایش نفت بندرعباس در سالن فجر میزبان آلومینیوم اراک بود که توانست میهمان خود را با شکست بدرقه نماید.
شاگردان هادی بزوال که طی سه هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بودند در این دیدار به دنبال رسیدن به اولین سه امتیاز خود بودند تا ضمن کسب اولین پیروزی فصل،  این سه امتیاز را به تماشاگران خونگرم خود هدیه دهد.
زرد پوشان بندرعباسی در این دیدار که از حضور پر شور تماشاگران برخوردار بودند توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسند. سعید حاجیلری ( ۲ ) ، امیر خونجهان و امیر حسین دهقانی بازیکنانی بودند که برای زردپوشان  بندرعباسی گلزنی کردند.
شاگردان بزوال با این پیروزی ۴ امتیازی شدند و  در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفتند  .
این تیم در هفته پنجم ، ششم شهریورماه و در دیداری خارج از خانه به مصاف کراپ الوند خواهد رفت که بدون کسب امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
در سایر دیدارهای حساس این هفته می سونگون صدر جدولی در ساوه و در رقابتی نزدیک توانست با نتیجه ۴بر ۳ سن ایچ را از پیش رو بردارد، کراپ الوند در خانه با ۲ گل مغلوب گیتی پسند مدعی شد، سفیر گفتمان تهران با ۵ گل شهرداری ساوه را در هم کوبید، مقاومت البرز در خانه با ۲ گل به گهر زمین سیرجان باخت و فولاد زرند ایرانیان در یک دیدار پر گل به تساوی ۳بر ۳ مقابل پوشاک حافظ ساری رسید تا اولین امتیاز خود را با عباس روزپیکر کسب کند.
بدین ترتیب تا پایان هفته چهارم مس سونگون و گیتی پسند هر دو با ۱۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم و سفیر گفتمان با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند و در انتهای جدول نیز فولاد زرند ایرانیان با یک امتیاز و مقاومت البرز و کراپ الوند بدون امتیاز رتبه های دوازدهم تا چهاردم را به خود اختصاص دادند.