جزئیات محدودیت‌های ورود و خروج به شهرستان بندرعباس اعلام شد
  • فرهنگی

  • آبان 12، 1399 - 10:26


در اجرای مصوبات چهل و دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و هماهنگی انجام شده با ستاد مدیریت کرونای استان، جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان بندرعباس به ریاست فرماندار با حضور مدیران دستگاه‌های بهداشتی و انتظامی در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد. فرماندار بندرعباس

در خصوص مصوبات این نشست، اظهار کرد: اعمال محدودیت ها در سطح شهرستان بندرعباس در دو لایه ورودی های شهرستان شامل ورودی های شرقی، شمال غربی و غربی و همچنین ورودی های شهر بندرعباس در ۴ نقطه شامل میدان دفاع مقدس، از ابتدای بلوار شهید رجایی، ابتدای بلوار راه آهن و میدان سایت است.

عزیزاله کناری افزود: ورود خودروهای غیر بومی (غیر پلاک ۸۴) و خروج خودروهای بومی (خودروهای پلاک ۸۴) ممنوع و همچنین در داخل شهر محدودیت‌ها شامل تعطیلی بوستان‌ها، سواحل و پارک ها و خاموشی آن‌ها و ممنوعیت برپایی چادر مسافرتی جهت اسکان است.

وی اضافه کرد: محدودیت تردد به جزایر قشم و هرمز از مرکز بندرعباس به لحاظ موقعیت قرارگیری این بندر در مرکز بندرعباس و همچنین مقابله جدی دریابانی با شناورهای جابجا کننده مسافر از اسکله های غیر رسمی اعمال خواهد شد.

کناری در پایان تصریح کرد: هلال احمر، بهداشت، راهداری، شهرداری و سایر ادارات مرتبط همکاری لازم را با حوزه انتظامی، راهور و پلیس راه در خصوص اعمال محدودیت ها داشته باشند.