جزیره قشم باید به عنوان یک دالان صادرات مطرح باشد
  • فرهنگی

  • مرداد 07، 1398 - 08:05


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زادی بعد ازظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم جزیره قشم، اظهار داشت: ما اهل سنت را نه برادر بلکه جان خود می‌دانیم.
وی با بیان اینکه امروزه در دوره‌ای بسیار حساس از تاریخ زندگی بشر قرار داریم، افزود: جهان اسلام پس از چهار قرن تحقیر از سوی دشمنان در حال بازیابی عظمت و تمدن هزار ساله نظام اسلامی خود است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب آغازی برای ورود به دروازه‌های تمدن اسلامی و فرصتی برای جبران نواقص گذشته به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: اقشار مختلف مردم بویژه نخبگان باید در این گام شتاب خود را برای رسیدن به مقصد افزون کنند.
وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای هموارسازی این مسیر، خودباوری جامعه نخبگان و انتقال مطالبات مردم هرمزگان به مرکز کشور به کار خواهم گرفت.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: این استان نسبت به پیش از وقوع انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته اما در مقایسه با سایر استان‌ها دارای عقب افتادگی است که اگر نگاه ویژه‌ای به آن نشود این وضعیت همواره ثابت خواهد ماند.
حجت‌الاسلام والمسمین عبادی‌زاده افزود: برای جبران عقب افتادگی هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها باید عدالت را به یک مطالبه عمومی تبدیل کرد و نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و نخبگان در این راستا رسالتی سنگین بر دوش دارند.
وی تاکید کرد: مطالبه‌گری باید از مجرای قانونی باشد و نمایندگان مجلس در سهم بندی بودجه‌ای کشور مطالبه‌گر باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه قشم باید به فلسفه ایجاد منطقه آزاد در آن برگردد، اظهار داشت: جزیره قشم باید به عنوان یک دالان صادرات مطرح باشد.
حجت‌الاسلام والمسلیمن عبادی‌زاده تصریح کرد: با فراهم سازی بستر رشد صنعت در قشم بیکاری جوانان ریشه‌کن و این جزیره به آبروی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی تبدیل می‌شود.
وی تاکید کرد: مشکل تامین آب آشامیدنی سالم در روستاهای جزیره قشم باید بررسی و مرتفع شود.