۲۰۰کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی ترخیص می شود
  • اقتصادی

  • اردیبهشت 26، 1401 - 19:27


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از ترخیص ۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: این محموله در آستانه متروکه شدن و قرار گرفتن در فهرست اموال تملیکی بود که با ورود به موقع دستگاه های مرتبط از این امر جلوگیری شد.

 

به گزارش دریای اندیشه ، علی فیروزی عصر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها با بیان اینکه با رصد نهادهای نظارتی و امنیتی و با پیگیری استاندار هرمزگان، از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر شهید رجایی بندرعباس جلوگیری شد، تاکید کرد که ترخیص فوری ۲۰۰ کانتینر در دستور کار قرار گرفته است .

 

وی ادامه داد: این محموله ۸۰۰ کانتینری حاوی بیش از دو هزار و ۹۰۰ تن مرغ منجمد است که در حال متروکه شدن و طی روال جاری برای قرارگرفتن در فهرست اموال تملیکی بود.

 

این مقام مسوول تصریح کرد: ۲۰۰ کانتینر از این محموله با دستور فوری استاندار هرمزگان و با پیگیری گمرکات استان و اخذ مجوزهای لازم و با تصمیم رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در مسیر ترخیص قرار گرفته است تا ذخیره قابل اطمینانی برای پشتیبانی از تصمیمات اقتصادی اخیر دولت باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: این محموله مرغ وارداتی در صورت متروکه شدن تا طی شدن روال قانونی برای عرضه به بازار بیش از چندهفته معطل می‌ماند.