خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان برخورد فیزیکی شهردار میناب را با خبرنگار محکوم کرد
  • فرهنگی

  • آبان 20، 1398 - 13:11


**
به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات ورسانه های استان هرمزگان ؛ طی پيگيري هاي صورت گرفته از خبرنگار موردنظر و همچنین شهردار میناب درخصوص موضوعات پیش آمده و تايید برخورد فیزیکی همراه با توهین و رفتار غیرحرفه ای این مسئول با خبرنگار ، صرف نظر از این که دلایل این برخورد چه بوده و حق با چه کسی است، اصل این رفتار به هیچ وجه برازنده یک مسوول نیست و هیچ  توجیهی ندارد و باید آستانه تحمل مسوولان بالا و جایگاه و شان خبرنگاران در هر شرایطی رعایت شود.
 این نکته باید مدنظر قرار گیرد که یکی از وظایف اصلی خبرنگاران اطلاع رسانی است و حمایت از این قشرتوسط مدیران، حمایت از توسعه و آبادانی شهر، و صیانت از آزادی و نقد دلسوزانه است؛ لذا اینگونه رفتارها چه با دلیل منطقی و چه بدون دلیل، توجیه پذیر نیست .
خانه مطبوعات ورسانه های استان هرمزگان ضمن حمایت قاطعانه خود  از خبرنگار مظلوم اعلام و رفتار خشونت بار و غیرحرفه ای و بدور از شان مسوول یاد شده را محکوم کرده، خواستار برخورد قاطعانه استاندار هرمزگان با این نوع بی حرمتی به ساحت خبرنگاران  می باشیم .
در پایان بنا به ذات کاری اين حرفه ، خبر نگاران همواره در معرض خطرند، اما امیدواریم با تکیه بر قانون  و اخلاق مداری،و ورود تاثیرگذار استاندار محترم، این آخرین موردی باشد که شاهد آن هستیم. 
*روابط عمومي خانه مطبوعات و رسانه هاي هرمزگان*