کمک 4 میلیارد ریالی اتاق بازرگانی هرمزگان به مناطق سیل زده میناب و رودان
  • اقتصادی

  • بهمن 14، 1400 - 07:02


دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: در ادامه کمک ها و خدمات عام المنفعه اتاق بازرگانی هرمزگان به مناطق آسیب دیده استان این بار اتاق بازرگانی هرمزگان به کمک مردم مناطق سیل زده میناب و رودان شتافت.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  خبرگزاری برنا از هرمزگان، پیام رضایی اظهار داشت:  محموله کمک های غیر نقدی اتاق بازرگانی هرمزگان به زودی روانه مناطق سیل زده میناب و رودان می شود.

رضایی اظهار داشت: این کمک ها شامل 2 هزار تخته پتو است که با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال به مناطق سیل زده رودان و میناب ارسال می گردد.

وی بیان داشت: هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم حساسیت ویژه ای در مباحث اجتماعی و خدمات عام المنفعه دارند و همیشه در کنار مردم هستند.

رضایی ادامه داد: کمک بیش از 30 میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان به مراکز درمانی استان در مبحث کرونا، ساخت 15 مدرسه در مناطق مختلف استان هرمزگان و کمک به مناطق سیل زده رودان و میناب از جمله خدماتی بوده که توسط اتاق بازرگانی هرمزگان و  فعالان اقتصادی به مردم استان ارائه شده است.

 

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان بیان داشت: بدون شک فعالان اقتصادی در وقت بروز مشکلات و حوادث در کنار مردم هستند و خدمات عام المنفعه اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم هیات نمایندگان در نوع خود مثال زدنی است