کنعان میناب جام را به خانه برد
  • ورزشی

  • شهریور 11، 1403 - 05:47


مسابقات فوتسال نونهالان استان هرمزگان با قهرمانی تیم مینابی به پایان رسید.
به گزارش دریای اندیشه،  در دو گروه شش تیمی به میزبانی رودان و بندرعباس برگزار شد و از گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در گروه شرق تیم های ستارگان سدید بندرعباس، کنعان میناب، نخل بیکاه رودان، دلاوران بندرعباس ، مقاومت میناب به میزبانی تیم فاتحان توپ رودان و در گروه مرکز 
تیم های تیم های انتظار بندرعباس، صبا نور شهرک توحید ، اتحاد بندرعباس ، آیندگان هرمزگان ، یاران جوان و هدف سازان با هم رقابت کردند.
در پایان دور  مقدماتی از گروه شرق دو تیم دلاوران بندرعباس با ۱۳ امتیاز و کنعان میناب با ۱۰ امتیاز به نیمه و از گروه مرکز دو تیم  اتحاد بندرعباس و انتظار به نهایی راه یافتند. در بازی های نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال نونهالان استان هرمزگان در بازی اول اتحاد بندرعباس با کنعان میناب بازی کرد که تیم مینابی موفق شد با شکست دادن تیم اتحاد بندرعباس راهی بازی فینال شود. 
در دومین بازی نیمه نهایی تیم دلاوران بندرعباس از سد انتظار عبور کرد و حریف کنعان میناب در بازی فینال شد. دو تیم کنعان میناب و دلاوران  در سالن کارگران بندرعباس و با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان بازی فینال را برگزار کردند. در پایان این تیم مینابی بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. برای تیم کنعان میناب  سجاد حسن نژاد و سید محسن حسینی دو گل و  تنها گل تیم دلاوران بندرعباس را امیر حافظ ماشاری به ثمر رساند. 
قضاوت بازی فینال را علی اکبر سحر خیز ، سجاد سالاری، علی اصغر احمدی و نوید کرامتی بر عهده داشتند.
از سوی کمیته فنی مسابقات هم علی خردمند سرمربی تیم کنعان میناب به عنوان  بهترین مربی ، علی رام و امیر محمد سلیمی از تیم کنعان به عنوان بهترین بازیکن  و دروازه بان این دوره از مسابقات معرفی شدند.
در مراسم پایانی که با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال استان ، محمد پیروانی ریئس کمیته فوتسال استان، مهدی ربیع پور مسئول برگزاری مسابقات فوتسال  و خانواده های فوتسالیست ها برگزار شد به تیم های قهرمان و نایب قهرمان مدال و جام قهرمانی اهدا شد