کشف 14 هزار عدد انواع قرص های روانگردان در بندرعباس
  • فرهنگی

  • مرداد 03، 1398 - 11:32


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،رئيس پليس امنيت عمومي استان از کشف 14 هزار عدد قرص روانگردان در بندرعباس خبر داد.  

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی سودجوکه در پوشش عطاری اقدام به تهيه وتوزيع دارو وشربت و انواع قرص های روانگردان به صورت عمده در سطح استان می کرد مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 
وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل نگهداری و دپو قرص های روانگردان را شناسایی و قبل از توزیع قرص های اعتیاد آور وروانگردان در سطح شهر با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام ودر بازرسی از محل تعداد 14 هزار عدد انواع قرص های روانگردان و اعتیاد آور و 24ليترشربت متادون که به صورت ماهرانه جاسازی شده بودکشف و ضبط کردند.
این مسئول انتظامی استان ارزش اقلام ممنوعه و قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 600 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار کرد: دراین رابطه عامل اصلی توزیع این اقلام ممنوعه و قاچاق دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به یگان انتقال و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
رئيس پليس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف بویژه در سطح صنوف، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.