لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور تیم فولاد هرمزگان در مقابل گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست بافت
  • ورزشی

  • بهمن 27، 1400 - 06:12


 تیم فولاد هرمزگان در هفته نهم لیگ دسته اول امیدهای کشور میزبان گل گهر سیرجان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود. که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  ایرنا، این بازی برخلاف حواشی که تیم های مهمان در ورزشگاه خلیج فارس ایجاد می کردند، تیم گل گهر سیرجان یک بازی آرام و کم حادثه به نمایش گذاشت.
 تیم فولاد هرمزگان که برای ماندن در لیگ دسته اول امیدها سخت نیاز به سه امتیاز این بازی داشت تا در بازی پایانی در برابر فجر سپاسی در شیراز با خیالی آسوده به مصاف این تیم برود به همین خاطر تلاش زیادی برای بردن داشت.
اگر مهاجمان این تیم از فرصت های به دست امده به خوبی استفاده می کردند می توانستند هرسه امتیاز این دیدار به حساب خود واریز کنند امااین اتفاق نیفتاد. در مقابل گل گهر سیرجان در نیمه دوم فولاد هرمزگان را تحت فشار قرار داد ولی شاگردان دادخدا میری با دوندگی مانع فروپاشی دروازه خود شدند و بازی پس از ۹۰  دقیقه تلاش ۲ تیم، بدون بازشدن دروازه ها با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 
قضاوت این دیدار برعهده امیررضا امیری، میثم اسکندری، محمد امین اله یارنژادو مسعود کفاش بود. نماینده فدراسیون علیرصا عرب بود.