لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور صنایع هرمزگان سه امتیاز در مقابل تیم استعدادهای درخشان مشهد دریافت کرد
  • ورزشی

  • دی 30، 1400 - 08:59


هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور صنایع هرمزگان در میزبانی با تیم استعدادهای درخشان مشهد در سالن فجر بندرعباس، با نتیجه ۲ بر یک سه امتیاز از حریف گرفت.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایرنا، در این رقابت‌ها صنایع هرمزگان  با آغاز بازی حمله های خود را روی دروازه حریف شدت داد و در همان دقیقه های اولیه بازی می توانستند به گل برسند که با خوش شانسی تیم مهمان موقعیت ها به گل تبدیل نشد. 
 تیم استعدادهای درخشان که زیر بار حمله های تیم میزبان تا دقیقه ۱۸ از خود مقاومت نشان داده بود، سرانجام روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمد بنی اسدی دروازه اش گشوده شد و نیمه نخست یک بر صفر به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید.
 در نیمه دوم نیز تیم مهمان برای رسیدن به گل مساوی تلاش مضاعفی از خود نشان دادند اما شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان با یک بازی رو به جلو باز هم به دومین گل خود دست یافتند و در دقیقه ۳۳ بازی حسن سپهری با شوتی سرکش دروازه حریف را فرو ریخت. 
تیم استعدادهای درخشان که چیزی برای از دست دادن نداشت روی به پاور پلی آورد و توانست در دقیقه ۳۶ توسط جمال توکلیان به گل نخست خودش دست یابد. شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان در دقیقه ۳۹ توسط محمد رضا دهقانی به گل دست یافتند اما  داور گل را مردود دانست.
این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا سه امتیاز ارزشمند به حساب نماینده هرمزگان واریز شود.
تیم فولاد دیگر نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور  در سیرجان بازی را با نتیجه چهار بر ۲ واگذار کرد.
 این مسابقه‌ها با حضور ۲۶ تیم در سه گروه به صورت دوره ای ( رفت و برگشت) برگزار می شود