لیگ‌ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور: تیم صنایع هرمزگان حریف خود را گلباران کرد
  • ورزشی

  • دی 19، 1400 - 06:25


 در هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در میزبانی از شهرداری جیرفت این تیم را ۶ بر ۲ گلباران کرد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایرنا، صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس  به دیدار شهرداری جیرفت رفت که در دقیقه ۱۳ بازی کاپیتان محمد بنی اسدی موفق شد دروازه مهمان خود را باز کند.‌
در ادامه نیمه نخست برتری تیم صنایع هرمزگان ادامه داشت و در دقیقه های ۱۶ و ۱۹  علی کاظمی و سینا بخشی ۲ گل دیگر برای قرمزپوشان به ثمر رساندند تا در نیمه نخست سه بر صفر به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم شهرداری جیرفت برای جبران گل های خورده فشار حمله های خود را روی دروازه صنایع هرمزگان شدت داد و در دقیقه ۲۵ علی نیکوکار یکی از گل های خورده را برای شهرداری جیرفت جبران کرد. 
بعد از گل اول تیم شهرداری جیرفت، این تیم صنایع بود که دوباره میدان داری کرد و روی پاس خوب محمد رضا دهقانی، گل چهارم توسط علیرضا صابری به ثمر رسید و در دقیقه ۳۳ بازی برای بار دوم دروازه نماینده هرمزگان باز شد و محمدجواد رضا خانی برای شهرداری جیرفت گلزنی کرد.
«محمد رضا دهقانی» که در این بازی چند شانس گلزنی را از دست داد بلاخره موفق شد گل پنجم صنایع هرمزگان را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۸ بازی  محمد رضا دهقانی یک بار دیگر پایش به گل باز شد و گل ششم تیم صنایع را به ثمر رساند تا این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به سود شاگردان هادی بزوال به پایان برسد و صنایع هرمزگان سه امتیاز شیرین کسب کند. 
تیم فولاد هرمزگان دیگر نماینده هرمزگان نیز در این رقابت‌ها مهمان تیم شهدای چوار بودند که این بازی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید و به کسب یک امتیاز قناعت کرد.