معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری میناب: نخستین جشنواره ملی آسمان هشتم۷ تا ۱۰ اسفند در میناب برگزار می شود
  • فرهنگی

  • بهمن 28، 1400 - 07:05


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری میناب از برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان هشتم ویژه روستاهای کشور از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری در شهرستان میناب خبرداد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  خبرنگار مهر، علی مسلمی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان هشتم، از میناب به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان هرمزگان نام برد و اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است و باید از این ظرفیت ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی به بهترین شکل استفاده شود..

وی افزود: تعامل و هم افزایی بین مدیران دستگاه های اجرایی می تواند نقش موثری در هرچه بهتر برگزار شدن نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان هشتم ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه میناب ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی در سطح ملی و منطقه ای فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان میناب برای مهمانان و مسئولان کشوری شرکت کننده است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود.

وی از مدیران دستگاه های مختلف خواست در جهت برگزای جشنواره و رفع نواقص موجود در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری با دبیر جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

ابراهیم زاکری، مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) و دبیر جشنواره نیز گفت: نخستین دوره جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان هشتم ویژه روستاهای کشور با حضور ۱۰ گروه از استانهای اذربایجان های شرقی، ایلام، بوشهر، اصفهان، سیستان وبلوچستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، قزوین وهرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در رشته های سرود، تئاتر، کتابخوانی، صنایع دستی و فیلم کوتاه به میزبایی روستای کردر رضوی شهرستان میناب از ۷الی ۱۰ اسفند ماه همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بر گزار خواهد شد