مادران و همسران شهدا در هرمزگان تجلیل شدند
  • فرهنگی

  • دی 27، 1400 - 06:50


به مناسبت سالروز رحلت حضرت ‌ام‌البنین‌(س)؛

مادران و همسران شهدا در هرمزگان تجلیل شدند

 

به مناسبت سالروز رحلت حضرت ‌ام‌البنین‌(س)، ۳۰ نفر از مادران و همسران شهدا در هرمزگان و شهرستان‌های تابع با حضور مدیرکل بنیاد این استان و روسای شهرستان‌ها تجلیل شدند.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در دیدار با مادران و همسران شهدای بندرعباس، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)، این روز را گرامی داشت و گفت: مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس به تاسی از مادر قمر بنی هاشم با فداکاری و صبر خود، راه آن بانوی گرانقدر را ادامه دادند.
وی تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهیدان را رسالتی بزرگ و وظیفه‌ای حساس دانست و افزود: نقش ارزنده مادران و همسران شهدا در تاریخ انقلاب می‌درخشد، این عزیزان از اجر و مقام بالایی در نزد خداوند برخوردار هستند.
مدیرکل بنیاد هرمزگان با اشاره به ۳۰ دیدار حضوری و ۳۵ ارتباط تلفنی با مادران و همسران شهدا توسط روسای این نهاد همزمان با سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س)، یادآور شد: اجرای طرح سپاس در این روز بزرگ به منظور یادآوری جانفشانی‌های شهیدان، تکریم صبر و ایثار مادران و همسران شهدا صورت گرفت.
ناوکی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا دارای مقام و جایگاه ویژه‌ای هستند، عنوان کرد: وجود بابرکت این اسوه‌های مقاومت سبب آرامش و دلگرمی است امیدواریم بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به این قشر از سیره و منش شهدا بهره بگیریم.
شایان ذکر است؛ مدیرکل، معاونان ستادی و جمعی از پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن دیدار، احوالپرسی و تکریم ۳۰ تن از مادران و همسران شهدا، از این عزیزان با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.