منطقه دوم دریایی ولایت جاسک یک ظرفیت بزرگ است
  • اقتصادی

  • دی 09، 1400 - 10:37


رئیس ورزش وجوانان جاسک:
منطقه دوم دریایی ولایت جاسک یک ظرفیت بزرگ است
به گزارش خبرنگارما ازبندرجاسک؛ ابتدا مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک انتصاب آقای بمانی به سمت فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک را تبریک عرض کرد و از همکاری های فرماندهان سابق منطقه دوم دریایی ولایت که در امر گسترش ورزش جاسک همکاری خوبی داشتند تشکر کرد وگفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر برقراری امنیت آبهای سرزمینی  مأموریت مهم دیگری را نیز انجام میدهد آن ماموریت دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران می‌باشد که نیروی دریایی ارتش به خوبی این ماموریت را انجام داده ومیدهد.
رئیس ورزش و جوانان جاسک افزود ؛ همکاری های اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی منطقه دوم دریایی ارتش  خوب و مثبت است و این همکاری ها برای توسعه و گسترش ورزش شهرستان ادامه خواهد داشت.
مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک اضافه کرد: منطقه دوم دریایی ولایت جاسک یک ظرفیت بزرگ است باید از این ظرفیت در جهت شناسایی استعدادهای ورزش شهرستان استفاده کنیم  وی گفت امکانات و فضاهای ورزش جاسک متعلق به همه مردم است و همه استفاده کنند.
عبدالمجید مرادی  متولی ورزش جاسک یادآور شد : همه دستگاه‌های اجرایی از صدر تا ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری را در جهت توسعه سواحل مکران نصب آلعین کارهای خود قرار دهند.
وی  تصریح کرد : اداره ورزش وجوانان جاسک در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برشناساندن ظرفیت های سواحل مکران چندین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی با شرکت شهرستانهای همجوار برگزار کرده است که این برنامه نیز در دستور کار دستگاه ورزش شهرستان قرار دارد.در ادامه این دیدار سپس امیر بمانی فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک ضمن تشکر از فعالیت های اداره ورزش وجوانان جاسک  گفت:  منطقه دوم دریایی ولایت جاسک آمادگی کامل دارد با ورزش شهرستان همکاری کند.
وی افزود:  ورزش موجب سلامتی تندرستی و نشاط جامعه می شود ورزش می‌تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.امیربمانی در پایان اضافه کرد : برنامه خوبی برای ورزش منطقه دوم دریایی ولایت با همکاری ورزش وجوانان شهرستان داریم.