نهم دی ماه روز عبور بلدوزری ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است
  • اقتصادی

  • دی 09، 1400 - 07:45


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان؛

نهم دی ماه روز عبور بلدوزری ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است/ فتنه گران سال ۸۸ در زمین دشمن بازی کردند

حجت الاسلام پولادی با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: نهم دی ماه روز عبور بلدوزری ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است.

 

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان، مسئولین و مردم شهرستان در مصلی امام خامنه ای پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام پولادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم با گرامیداشت نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه روز تجلی بصیرت منحصر به فرد ملت ایران و روز وجه تمایز ملت ما با ملت عهد پیغمبر است.

 

حجت الاسلام پولادی، با بیان اینکه روز نهم دی، روز عبور بلدوزی ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است، تاکید کرد: در زمان بعد از ارتحال نبی اکرم(ص) قبل از اینکه عوام لطمه ای وارد کرده باشند این خواص بودند که آن همه بلا بر سر جهان اسلام آوردند.

 

وی، با اشاره به اینکه خواصی که رفوزه شدند سران فتنه اند، عنوان کرد: آن افراد خاصی که در دل انقلاب بودند و مسئولیت های کلان داشتند و کم کم منحرف شدند و در سال ۸۸ در زمین دشمن بازی کردند، دشمن آنها را هُل داد و از عدم فهم درست آنها استفاده کرد و در مقابل اصول اولیه انقلاب اسلامی قد علم کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان، افزود: عوام آن روز(عهد پیامبر) به خواص نگاه می کرد و هر اقدامی که انجام می داد تبعیت می کرد اما امروز عوام جلوتر از خواص هستند و نمی گذراند که خواص دست از پا خطا کنند و در زمین دشمن بازی کنند.

 

حجت الاسلام پولادی، ادامه داد: هر جا خواص انقلاب را رها کردند مردم مثل بلدوزر از روی آنها عبور می کنند، مردم ما مردم کوفه نیستند، امروز ملت ما حبیب بن مظاهر هستند نه سلیمان صرد خزاعی.

وی، به غیرت ملت ایران در صحنه های مختلف اشاره و تصریح کرد: ملت ما ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ عبور از خواص بی بصیرت را آغاز کردند و در نهم دی ماه این عبور به اوج خود رسید.