نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی: فعالان در روزنامه دریای اندیشه، تبعات آگاهانه رسانه را پذیرفتند
  • فرهنگی

  • بهمن 05، 1398 - 06:48



 احمدی مرادی با حضور در این مراسم ضمن تشکر از روزنامه هایی که بار سنگین اخبار پیرامون مسایل جامعه به عهده دارند  اظهار داشت : فعالانی که در عرصه روزنامه بار سنگین اخبار پیرامون مسایل جامعه انجام می دهند، کار پرتنشی را انتخاب کردند. باصلابت و اقتدار کار رسانه را انجام می دهند.
به گزارش دریای اندیشه ، احمد مرادی عنوان کرد: در این راستا جا دارد از استادان فرهیخته مرحوم کرمی و دبیری نژاد که هر دو قدمهای بزرگی را برای استان هرمزگان برداشتند، از آنها یادی کنیم. 
مرحوم دبیری نژاد و کرمی رسالت سنگین را به دوش کشیده و به سر منزل مقصود رسیدند و اگر امروز همه در این عرصه فعالیم و در مسئولیت های مختلف هر کدام به نوعی وظایفی را به عهده داریم مرهون خدمتگذاری آنها هستیم
. مرادی خاطر نشان کرد : فعالان عرصه رسانه با وجود همه گرفتاریها و تنگناها به کارشان ادامه دادند و در این جهت بسیاری افراد تاب تحمل انتقاد را ندارند و در مقابل انتقاد ساده موضع گیری کرده و درد سر ساز می شوند.  
وی افزود : افرادی که با ایشان (خانم قاسمی ) در این عرصه کار می کنند، انتخابشان آگاهانه بوده و آنها بطور قطع تبعات این کار آگاهانه را پذیرفتند. 
امیدواریم در آینده ای نه چندان دور ، استانی مطالبه گر و با فهم بسیار بالا با استفاده از همه نخبگان و فرهیختکان در کنار روزنامه ها و نشریات را شاهد باشیم و به خواسته هایی که مردم از ما دارند جامعه عمل بپوشانیم.