نتایج انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس اعلام شد
  • فرهنگی

  • مرداد 01، 1398 - 08:55


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،عضو هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس در سلامت کامل و طبق مقررات برگزار شد.

انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس در حالی برگزار شد که به فاصله کمتر از چند ساعت تا آغاز رأی‌گیری به ناگاه لیست ۴۸ نفره انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس به ۴۳ نفر تقلیل یافت و در میان چهره‌های شاخص حذف‌شده از لیست نام ابراهیم پورحیدری و محسن عسگری به چشم می‌خورد، نام مهرداد بازرگان شاخص‌ترین چهره انتخابات این دوره نیز عصر شنبه از لیست حذف شد.

پس از شمارش آرای انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس نتایج در بخش بازرگانی به ترتیب محمد راستی با ۱۴۵ رأی، سید محسن بنی‌هاشمی با۱۲۶ رأی،   بدر دریابان با ۱۲۵ رأی و عبدالحمید طیبی با ۱۱۳ رأی برگزیده شدند.

همچنین در بخش صنعت به ترتیب مهران نجاتی با ۱۳۴ رأی، محمد آشینه با ۱۳۰ رأی، سید پرویز محبی نودژ با ۱۲۲ رأی، حسین معصومی با ۱۱۹ رأی و ایمان جمالی با ۱۱۷ رأی برگزیده و انتخاب شدند.

در بخش معدن نیز به ترتیب حسن روحانی تازیانی با ۱۳۲ رأی و علی باژیان با ۱۲۱ رأی برگزیده و انتخاب و در بخش کشاورزی اتاق بازرگانی به ترتیب عبدالمجید صباغی زاده با ۱۵۰ رأی، محمدرضا صفا با ۱۴۰ رأی و عباس براهیمی قلعه قاضی با کسب ۱۲۰ رأی انتخاب شدند.

درنهایت ائتلاف "فردایی بهتر، اتاقی برای همه اعضا" توانست 7 کرسی از 15 کرسی اتاق بازرگانی در این انتخابات را تصاحب کند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس ، اظهار کرد: انتخابات در سلامت کامل و طبق مقررات برگزار شد.

ابراهیم عمرانی در خصوص اعتراضات به برخی رد صلاحیت‌ها در این انتخابات افزود: این رد صلاحیت‌ها را کمیته انضباطی اتاق ایران انجام داده و خود ما نیز دلیل آن را نفهمیدیم، صدور کارت‌های قدیم و برخی مدارک مشکلاتی داشته که از دست ما خارج بود و همه‌چیز با دستور کمیته انضباطی اتاق ایران انجام شد.

وی در خصوص زمان تشکیل هیئت‌رئیسه تصریح کرد: بنده اطلاعی در این خصوص ندارم اما قاعدتاً از امروز اقداماتی در این زمینه صورت می‌گیرد و معمولاً باید نهایتاً تا یک ماه آینده هیئت‌رئیسه تشکیل شود و اعضا بر جایگاه‌های خود تکیه زنند که ممکن است با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس با مشکلاتی مواجه بوده انتخاب هیئت‌رئیسه نیز زودتر انجام شود.