وظیفه ما تاسی از فرمان پیامبر(ص) و انتقال پیام غدیر به نسل هاست
  • فرهنگی

  • تیر 27، 1401 - 11:26


رئیس ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان : 
وظیفه ما تأسی از فرمان پیامبر (ص) و انتقال پیام غدیر به نسل هاست

 


رئیس بنیاد غدیر هرمزگان با توصیه بر تأسی از فرمان پیامبر اکرم (ص) در انتقال پیام غدیر ازنسلی به نسل دیگر گفت: امیرالمؤمنین علی (ع) متعلق به همه انسان های آزادی خواه می باشد و سیره اش راهنمای همگان است.
به گزارش دریای اندیشه  ، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد عامری سیاهویی ، در حاشیه جشن عید ولایت و امامت که در مسجد کوثر اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان برگزار شد،بزرگداشت عید غدیر را مقدمه ای برای بیان معارف غدیر دانست.
وی اذعان داشت: تنها نظام حکومتی در دنیا ، که مبنایش بر سیره پیامبر(ص) و پس از آن ائمه معصومین (ع) استوار است و بنابراین اصل ،توانسته با وجود تمام دسیسه ها،ریشه های خود را مستحکم نگه دارد ، نظام حکومتی ایران اسلامی است.
این مقام مسئول دلیل این توفیق را ،حاکمیت ولی فقیه واجد تمام شرایط ولایت بر امور مسلمین دانست و تصریح کرد: قدرتی که توانسته نظام اسلامی را به جهان به درستی معرفی کند،قدرت علوی مستتر در این نظام است که ریشه در راهبری امیرالمؤمنین علی (ع) دارد.
وی با توصیه بر تأسی از فرمان پیامبر اکرم (ص) در انتقال پیام غدیر ازنسلی به نسل دیگر، گفت: امیرالمؤمنین علی (ع) متعلق به همه انسان های آزادی خواه می باشد و سیره اش راهنمای همگان است.
مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان نیز ،ضمن گرامیداشت این عید بزرگ ومعنوی ،بیان داشت: درنظام ولایی ،فضایل حضرت علی (ع) واهمیت غدیر ،به نحو مطلوب به جهان معرفی شده است.
وی برنامه های تعلیم وتربیت را سرشار از فرصت شناسایی سیره نبوی وائمه اطهار و راه انتقال پیام و رسالت هدایت‌گری ایشان به نسل ها دانست .
قویدل ،موفقیت ها و دستاوردهای آموزش وپرورش استان را از برکات نظام اسلامی و راهبردهای ولایی ولایت فقیه دانست وخاطرنشان ساخت : هر حرکت موفقیت آمیزی که در راه اعتلای مقام فرهنگیان و دانش آموزان وپیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می خورد، در سایه سار حکومتی مبتنی بر آموزه های دینی و راهبردهای اسلامی و ولایی است.