وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد بندرعباس شد
  • فرهنگی

  • مرداد 05، 1398 - 09:55


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری دو روزه دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

سید عباس صالحی پس از عطرافشانی گلزار شهداء و ادای احترام به مقام شامخ شهداء به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس خواهد رفت و سپس در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شرکت و حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده را بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان به وی تقدیم خواهد کرد و در ادامه نیز تفاهم نامه فرهنگی – هنری استان فی مابین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان به مبلغ ٣٦١ میلیارد ریال امضاء خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز به بندرلنگه خواهد رفت و پس از افتتاح نگارخانه و بازدید از سینما و پلاتو نمایش در جلسه با هنرمندان شهرستان های غرب استان شرکت خواهند کرد و در این نشست از استاد احمد حبیبی و استاد علی رادمهر تجلیل خواهد شد.

فردا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان جهت افتتاح مجتمع فرهنگی هنری خواهد رفت و پس از آن با هنرمندان شهرستان های شرق استان دیدار و از استاد موسی روشی تجلیل خواهد شد.

 

در عصر روز دوم وزیر به منزل استاد احمد سایبانی خواهد رفت و سپس  نشست وزیر با اهالی فرهنگ و رسانه بندرعباس برگزار و از استاد حسین پریش ، استاد منصور نعیمی و استاد حسین احمدی نسب تجلیل به عمل می آید و در پایان نیز نشست خبری سفر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.