پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 ویژه بنگاه های تولیدی در استان هرمزگان
  • فرهنگی

  • مهر 22، 1399 - 12:53


تا پایان سال جاری تمدید شد
پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 ویژه بنگاه های تولیدی در استان هرمزگان

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان ازتمدید مهلت ثبت نام بنگاههای تولیدی جهت استفاده از تسهیلات برنامه تولید واشتغال خبر داد و گفت: با قراردادهای منعقدشده با بانک های تعیین شده این اعتبارات، تا پایان سال جاری این تسهیلات قابل پیگیری و پرداخت خواهدبود.
به گزارشدریای اندیشه : ابراهیم سعدینی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری مبنی بر سال " جهش تولید " و همچنین پیگیری های مستمراین سازمان درحمایت از واحد های تولیدی اعلام نمود: بنگاههای اقتصادی مستقردر مناطق ویژه اقتصادی استان که تاکنون در لیست مشمولان استفاده کننده از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره 18 نبوده اند نیز طی اعلام وزارت صنعت, معدن و تجارت به فهرست مشمولان اضافه شده است.
وی اضافه کرد: تمامی واحد های تولیدی صنعتی و معدنی واجد شرایط لازم، می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه الکترونیکی بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir از تسهیلات بند الف تبصره18 بهره مند شوند .
سعدینی خاطر نشان کرد: تسهیلات مذکور در راستای ایجاد جهش تولید و تقویت بنگاههای اقتصادی به منظور توسعه کسب و کار در واحدهای صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی موجود و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد امکان پذیر است.
سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: در این راستا قرارداد عاملیت با بانک‏های صنعت و معدن، پست بانک ، بانک آینده و توسعه تعاون بانک‌ ملی ، تجارت و سپه منعقد گردیده است .
وی افزود : براساس دستورالعمل ابلاغی سود تسهیلات براساس نرخ مصوب و به همراه یارانه مربوطه خواهد بود.