روابط عمومی ستاره خلیج‌فارس برگزیده ملی ارتباطات بحران
  • اجتماعی

  • شهریور 17، 1400 - 09:20


در اولین کنفرانس ویدئویی روابط عمومی ایران، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق به کسب جایزه ملی تعالی ارتباطات بحران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، اولین کنفرانس ویدئویی روابط عمومی ایران (IPRVC) به دلیل شیوع بیماری کووید-19 به صورت ویدئویی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های ایران برگزار شد.
این کنفرانس با هدف کاهش فاصله فرهنگی ارتباطات، بحران، ریسک و کووید 19 با برپایی کارگاه‌های آموزشی و بحث و گفتگو در خصوص موضوعات استراتژیک ارتباطات بحران، مطالعات موردی، بهترین راه کارها و ترندهای در حال رشد توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصان حرفه‌ای و برجسته روابط عمومی سراسر دنیا برگزار شد.
گفتنی است همزمان با این کنفرانس ویژه برنامه رقابتی جایزه ملی تعالی ارتباطات بحران برای اولین بار در حوزه‌های بحران، مسئولیت اجتماعی و کووید 19 برگزار شد.
در این کنفرانس که به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برپا شد، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس توانست عنوان «جایزه ملی تعالی ارتباطات بحران در حوزه مسئولیت اجتماعی» را از آن خود کند.
در بخش رقابتی طبق رأی هیئت‌داوران «نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس تندیس و لوح سپاس ملی تعالی ارتباطات بحران را به‌پاس عملکرد شایسته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا دریافت کرد.