ساختمان قدیم استانداری هرمزگان به دو هنرستان جوار تبدیل می‌شود
  • فرهنگی

  • خرداد 16، 1401 - 06:21


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ازحمایت استاندار در زمینه توسعه آموزش های فنی و مهارتی با در اختیار قرار دادن ساختمان قدیم استانداری برای راه اندازی دو هنرستان جوار پالایشگاه نفت بندرعباس و کارخانه فولاد هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش دریای اندیشه،محمد قویدل صبح امروز (۱۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: استانداری هرمزگان در راستای حمایت از توسعه آموزش های فنی و مهارتی جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان، فضای ساختمان قدیم استانداری را به این امر اختصاص داد. 

 

وی افزود: در همین خصوص با حمایت استاندار هرمزگان، هنرستانهای جوار پالایشگاه نفت بندرعباس با رشته های مکاترونیک و صنایع شیمیایی و هنرستان جوار کارخانه فولاد هرمزگان با رشته های متالوژی و ماشین ابزار از مهر ۱۴۰۱ در این فضا راه اندازی می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، دیدگاه سازنده و تعاملی مسئولین به آموزش و پرورش را عاملی برای پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد : این حمایت ها، تضمینی در راستای ساختن آینده ای آباد برای استان هرمزگان به دست فرزندان این سرزمین است.

 

این مسئول ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مهندس دوستی، استاندار هرمزگان، گفت: امیدواریم با نظارت و حمایت مستمر، شاهد حصول نتایج مطلوب و برآورده شدن سطح انتظار استان در زمینه های علمی و تربیتی باشیم.

 

لازم به ذکر است برای اولین بار در استان رشته های مکاترونیک و متالوژی برای سال تحصیلی آینده در این ۲ هنرستان راه اندازی خواهد شد.