ميثم چعبي رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان در حاشيه اين همايش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.
به گزارش دریای اندیشه ؛ چعبي تاكيد كرد : یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندي مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طريق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت مي پذيرد .
رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان با اشاره به اهميت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت :استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است كه ميتوان از انجام نياز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد .
با يستي خاطر نشان كرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان كسب نمايد.