«ستاره جوان بندرخمیر» قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان شد
  • ورزشی

  • دی 13، 1400 - 10:41


 تیم ستاره جوان بندرخمیر با برتری مقابل تیم نوبند گستر میناب در فینال مسابقه‌ها قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان شد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایرنا، مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر جوانان هرمزگان با شرکت ۱۰تیم در ۲ گروه پنج تیمی به مدت ۸۳ روز در جریان بود. 
این رقابت‌ها به صورت دوره ای برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند تا درپایان یک تیم به عنوان نماینده استان در رقابت‌های کشوری شرکت کند  در گروه شرق ستارگان پارسی قشم، تنگه هرمز ، خواجه عطا، شاهین بندرعباس و نوبند گسترمیناب هم گروه بودند که در نهایت تیم‌های نوبند گسترمیناب و ستارگان  پارسی قشم به دور بعد راه یافتند. 
در گروه غرب هرمزگان نیز تیم‌های ستاره جوان بندرخمیر ، اروند سورو، سایپا بندرلنگه ، آرمان کیان ساحل و شهدای قائم به مصاف هم رفتند و ۲ تیم ستاره جوان بندرخمیر و اروند سورو صعود کنندگان به دور بعد بودند. 
در ادامه مسابقه فوتبال لیگ برتر جوانان استان هرمزگان چهار تیم صعود کننده به صورت رفت و برگشت به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ستاره جوان بندر خمیر و نوبند گستر میناب به فینال این بازی‌ها راه یافتند. 
فینال این مسابقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بین  ۲ تیم مدعی قهرمانی ستاره جوان و نوبند گستر برگزار شد که تیم‌ها در وقت قانونی به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
در ضربه های پنالتی تیم ستاره جوان بندرخمیر در مجموع با نتیجه ۶ بر چهار به پیروزی دست یافت و قهرمان مسابقه های فوتبال لیگ برتر جوانان استان هرمزگان شد.
 داوران این دیدار مهدی حقانی، عبدالله ابراهیمی، نوید باستین و حسین رسایی بودند. 
در مراسم پایانی این رقابت‌ها که با حضور محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان، قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان و جمعی از مسوولان ورزشی استانی و شهرهای میناب و بندرخمیر برگزار شد، به تیم‌های برتر مدال و جام قهرمانی اهدا شد 
به این ترتیب تیم ستاره جوان بندرخمیر به عنوان نماینده استان هرمزگان در رقابت‌های فوتبال منطقه ای جوانان کشور شرکت خواهد کرد.