به گزارش دریای اندیشه به نقل از اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان دکتر داود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان با ارسال نامه ای از مخابرات منطقه هرمزگان به جهت دستیابی منطقه به اهداف درآمد ثبت مشاغل 6 ماهه سال جاری قدردانی کرد. همچنین در آزمون بهبود پاسخگویی مراکز تماس 118 که میان 2100نفر شرکت کننده برگزار شد ، مجتبی صادقی جغدری از منطقه هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر شد . فریده هاشمی مدنی رئیس اداره خدمات پس از فروش نیز در دوره آموزش 118 که با حضور روسای ادارات خدمات پس از فروش و ناظرین مناطق سراسر کشور برگزار شد ، رتبه نخست این دوره آموزشی را از آن خود کرد. مناطق تهران ، اردبیل ، مرکزی و مازندران به ترتیب در جایگاه های بعدی بودند