تخریب ۷ بارانداز فرآورده‌های نفتی قاچاق در بندرعباس
  • اجتماعی

  • خرداد 12، 1401 - 09:36


رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۷ بارانداز فرآورده‌های نفتی قاچاق در جایگاه سوخت آفتاب درخشان بندرعباس شناسایی و تخریب شد.

 

به گزارش دریای اندیشه،تخریب ۷ بارانداز فرآورده‌های نفتی قاچاق در بندرعباسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مجتبی قهرمانی افزود: از این بار انداز‌های غیر مجاز، هزاران لیتر سوخت قاچاق به همراه تعدادی مخزن و لوله انتقال و پمپ برقی فشار قوی کشف و ضبط شد.

وی همچنین از پلمب جایگاه آفتاب درخشان بندرعباس به علت مشارکت در قاچاق فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: علاوه بر تشکیل پرونده کیفری مالک این جایگاه، دستور قطع سهمیه سوخت این جایگاه نیز به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان داده شد.

 

بیشتر بخوانید: مزایده فروش ۳۳۹ خودرو و موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: برخی از تخلفات این جایگاه غیر فعال کردن دوربین‌های نظارتی، سوء‌استفاده از کارت‌های سوخت در حضور اپراتور‌ها و کشیدن نازل سوخت به داخل کابین برای همکاری با قاچاقچیان سوخت است.

قهرمانی گفت: برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم، سهمیه سوخت این جایگاه برای عرضه به نزدیک‌ترین جایگاه مجاور تحویل داده می‌شود.

وی افزود: مقابله با قاچاق و عرضه خارج از چرخه قانونی فرآورده‌های نفتی، برای پلمب و قطع سهمیه دیگر جایگاه‌های متخلف دستور ویژه قضایی است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به تعدادی از این جایگاه‌های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده است که در صورت تکرار تخلفات، با برخورد قضایی و پلمب جایگاه ها، سهمیه سوخت آن‌ها نیز قطع می‌شود.