تکمیل پروژه های نیمه تمام مهم ترین محور دیدار
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 09، 1401 - 10:04


دیدار مدیرکل راهداری استان با فرماندار خمیر؛

 
 تکمیل پروژه های نیمه تمام مهم ترین محور دیدار
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با حضور در فرمانداری با میرهاشم خواستار دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان بندرخمیر؛ ارتقاء ایمنی و کیفیت جاده ها و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام مهم ترین محور این گفت و گو بوده است.
میرهاشم خواستار در این دیدار با بیان اینکه ارتقاء ایمنی و کیفیت راه ها از جمله موضوعات مهم در این بخش است، عنوان کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرها، خط کشی و تعریض جاده ها از جمله مطالبات مردمی در این حوزه است.
وی همچنین گفت: بدلیل قرار گرفتن شهرستان خمیر در محورهای مهم مواصلاتی، بخشی از سفرهای درون استانی و حتی خارج استان از راه های اصلی شهرستان خمیر صورت می پذیرد.
همچنین ضرورت دارد این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار خمیر همچنین بهسازی و آسفالت راه های روستایی را مهم تلقی کرد و خواستار توجه ویژه به‌ حوزه راه روستایی شهرستان شد.
مهندس خواستار افزود: با توجه به اینکه اکثر پروژه های نیمه تمام شهرستان در حوزه راه های روستایی هستند، انتظار می‌رود اعتبار استانی یا ملی به تکمیل این پروژه ها اختصاص یابد.
در پایان بر اساس این گزارش؛ در این نشست مقرر شد طی روزهای آتی به صورت میدانی بازدیدی از راه های شهرستان با حضور فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گیرد و مشکلات از نزدیک بررسی شود.