توسط خانواده مرحوم رستمانی از خیرین مدرسه ساز هرمزگان صورت گرفت : اهدا دو دستگاه خودرو هایس(وَن) به مدارس منطقه شهاب و حرا جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان
  • فرهنگی

  • مهر 30، 1399 - 23:32


رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب و حرا و از اهدا دو دستگاه خودروی هایس به مدارس . منطقه جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس روستا مرکزی خبر داد

به گزارش دریای اندیشه ؛ سید مسلم دریانورد گفت: با توجه به اینکه بخش شهاب و حرا در استان هرمزگان یکی از پر تعداد ترین مدارس روستا مرکزی را به خود اختصاص داده است؛ هر ساله در ایاب و ذهاب دانش آموزان به مشکل بر می خوردیم و با توجه به امکانات منطقه مجبور به استفاده از وانت بودیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب تصریح کرد: با همت و رایزنی شیخ محمد علی امینی امام جمعه شهر طبل، حمید رضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و رضا صفایی دادستان شهر قشم کار ترخیص خودروها صورت گرفت.

دریانورد با اشاره به اینکه این خودروها دارای سیزده صندلی هستند؛ افزود قیمت هر خودرو ده میلیارد هزینه داشته که در مجموع بیست میلیارد ریال توسط فرزندان مرحوم رستمانی به این امر اختصاص یافت. و خود مرحوم رستمانی در زمان حیاتش دبیرستان هشت کلاسه را در شهر طبل ساخته بود.

وی ادامه داد: هزینه بیمه و عوارض گمرکی خودروها ۲۵۰ میلیون ریال بود که با رایزنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ۵۰ درصد تخفیف داده شد و هزینه ۵۰ درصد باقی مانده را شیخ محمد علی امینی امام جمعه شهر طبل پرداخت کرد.

دریانورد در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم خیرین محترم همچنان که در بحث خرید خودرو و ساخت و ساز و تجهیز مدارس همیشه پای کار بوده اند با توجه به شرایط پیش آمده و آموزش مجازی در بحث  تهیه تبلت دانش آموزی جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان پیش قدم شوند. 

انتهای پیام