تساوی هرمزگانی ها به کام رقبا
  • ورزشی

  • اردیبهشت 11، 1402 - 05:09


دیدار دو تیم شناور سازی پی پشت و هرنگ جوان بستک با تقسیم امتیازات به پایان رسید.
به گزارش دریای اندیشه، دربی دو‌ تیم هرمزگانی شناور سازی قشم و هرنگ جوان بستک در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور عصر شنبه نهم اردیبهشت ماه و به میزبانی وب پشت جزیره قشم برگزار که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند.
 این دیدار در حالی برگزار شد که میزبان این دیدار تا کنون تنها یک امتیاز کسب کرده بود و در این دربی بدنبال  اولین پیروزی و کسب سه امتیاز آن بود تا بتواند به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهد و آرام آرام به جمع مدعیان برساند اما حاصل این دیدار تنها برای دو تیم بخصوص شناور سازی پی پشت یک امتیاز بود تا با کسب این تک امتیاز در انتهای جدول قرار بگیرد.
در سوی دیگر نیز هرنگ جوان که تیمی با برنامه و با هدف صعود پا به این مرحله از رقابت های لیگ دسته سه گذاشته است با انگیزه کسب پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریف تازه وارد خود به فوتبال لیگ دسته سه وارد میدان شد تا بتواند با حداکثر امتیازات جزیره را ترک کند و از قافله مدعیان صعود به لیگ دسته دو عقب نماند.
این دیدار هر چند یکی از پر گل آذین دیدارهای این هفته لیگ دسته سه کشور بود و شش بار تور دروازه ها به لرزه درآمد اما سهم هر کدام از دو نماینده هرمزگان تنها 3 گل بود تا سایر رقبا در این گروه از این تساوی رضایت بیشتری داشته باشند و دو نماینده استان نیز  از این تساوی چندان رضایت نداشته باشند. دیدار تیم های شناورسازی قشم و هرنگ جوان بستک با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.
هرنگ جوان با کسب تک امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۶ رساند تا در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد و شناورسازی قشم نیز با این تک امتیاز کسب کرده جمع امتیازاتش به عدد ۲ رساند تا  در جایگاه نهم جدول رده بندی گروه سوم قرار بگیرند.
لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در ۳ گروه پیگیری می شود