اولویت و نگاه ما در هرمزگان تأسیس آکادمی رشته‌های آبی - هوایی است
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 03، 1403 - 09:58


رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: هرمزگان با توجه به اینکه ظرفیت و پتانسیل خوبی در بعضی از رشته‌ها بخصوص رشته های آبی وهوایی دارداز تأسیس آکادمی در این رشته ها  عنوان کرد.
به گزارش دریای اندیشه، عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون که برای حضور در مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمن های ورزشی استان هرمزگان به بندرعباس آمده بود اظهار داشت: یکی از اولویت های ما در هرمزگان این است بتوانیم یک پایگاه ورزشی برای تیم‌های ملی در کشور داشته باشیم و امیدوارم  هرمزگان میزبان مسابقات داخلی و خارجی  رشته های مختلف این هیات باشد واگر شرایط برگزاری مسابقات داخلی خوب باشد قطعامسابقات آسیایی را هم میزبانی می کنیم .   وی ضمن تشکر از خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در حمایت از هیئت انجمن های ورزشی استان  بیان داشت: امروز اگر انجمن های ورزشی در استان هرمزگان به این جایگاه رسیده ماحصل زحمات افراد زیادی است که می بایست قدردان زحماتشان بود.
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی کشورخاطر نشان  کرد: فدراسیون  انجمن های ورزشی از ۲۲انجمن ورزشی ۸کمیته و۹۰رشته ورزشی تشکیل شده است که رشته های المپیکی و آسیایی هم شامل می شود.
ناطق نوری با اشاره به اینکه فدراسیون نگاهش به تمامی ابعادو به تمامی بخش‌ها است تصریح کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد و باید ازاین ظرفیت در رشته‌هایی که فعالیت خوب دارند استفاده  و بهره لازم را بردو همچنین به ورزشکاران و پیشکسوتان توجه  و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش داوران و مربیان از اولویت‌ها است.    
مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: به یوسف شبتاری تبریک عرض می کنم و از اعضای مجمع هم سپاسگزارم که یک فرصت چهار ساله را دراختیار ایشان قراردادندواز زحمات بختیار صالحی که دراین هیات تلاش نمودند تشکر می کنم.
وی ادامه داد: از اعضای مجمع انتظارداریم که با پیگیری هایشان برنامه های هیئت را دنبال کنند که به مرحله اجرایی دربیاید.
خادمی نسب بیان داشت: ما در استان در تمام رشته های ورزشی به خصوص در رشته‌های آبی ،هوایی استعدادهای درخشانی را در بخش بانوان و آقایان داریم که می توانندبه عضویت تیم های ملی بیانجامد.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان ساخت: انتظار ما از فدراسیون کمک به هیات انجمن ورزشی در استان هرمزگان در حد توانایی و ظرفیت های موجودش است تا روند قهرمان پروری واستعدادیابی در این رشته‌ها نیز ادامه یابد. لازم بذکراست،در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان هرمزگان یوسف شبتاری با کسب ۱۴رای از مجموع ۱۵رای ماخوذه به‌ مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان هرمزگان انتخاب شد.
همچنین در این مجمع انتخاباتی امیر محمد کلامی خزانه‌ دار ، بختیار صالحی بعنوان عضو، قاسم عباسی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.