حضور روستا به روستا نماینده شرق هرمزگان برای پیگیری مشکلات مردم
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 30، 1403 - 11:02


سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان با حضور در روستاهای حوزه انتخابیه خود در دورترین مناطق، پیگیر جمع بندی مشکلات برای پیگیری آنها در مرکز کشور است.
به گزارش  دریای اندیشه، حضور مسئولان در بین مردم برای خدمت بی منت نه تنها سبب دلگرمی مردم می شود بلکه مسیر خدمت را نیز برای خدمت گذاران هموارتر می کند.وجود مشکلات انبوه در حوزه شرق هرمزگان در شهرها و روستاها مزید بر علت شده است تا حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در بین مردم در شهرها وروستاها بیش از دوره های گذشته باشد تا بتوان برای حل آنها اقدام شود.
مردم شرق هرمزگان از این حضور ابراز خرسندی دارند و با حضور وکیل آنها در مجلس شورای اسلامی به راحتی مشکلات را با وی در میان می گذارند.نماینده مردم شرق هرمزگان خدمت بی منت به مردم را یکی از خصوصیات بارز مسئولان می داند وبه همین منظور برای حل مشکلات منطقه بخش به بخش وشهر به شهر و روستا به روستا را برای حضور در بین مردم در برنامه خود گذاشته است.
هاشمی نخل ابراهیمی گفت: حضور مکرر در بین مردم می تواند گره گشای مشکلات باشد و نه تنها توسعه وپیشرفت را رقم خواهد زد بلکه می تواند حضور مسئولان کشوری و استانی در حوزه انتخابیه بیشتر شود.نماینده مردم شرق هرمزگان عنوان کرد: این روزها مشکل راه و آب و بهداشت تبدیل به بزرگترین وبیشترین مطالبه مردمی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان شده است.
وی افزود: دهیاران وشوراها مطالبه گر مشکلات باشند ومشکلات را از سطح کلان کشور پیگیری کنند وآنچه هم که ما به عنوان خادم مردم در توان داشته باشیم برای حل مشکلات مردم اقدام خواهیم کرد.
هاشمی نخل ابراهیمی گفت: در این دوره از مجلس مدیران باید خدمت را سر لوحه کار قرار دهند وبرای حل مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.نماینده مردم شرق هرمزگان اظهار داشت: دولت ومجلس برای حل مشکلات مردم در مناطق محروم وکم برخوردار توجه خواهد داشت وما هم نیز در کنار دولت مردان برای حل مشکلات با آنها همکاری لازم خواهیم داشت.