کلانتر شیرازی نیامده رفت
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 02، 1403 - 04:45


به گزارش دریای اندیشه، علی اصغر کلانتری مربی موفق شیرازی که پس از حضور در بندرعباس و توافق با مدیران باشگاه شهرداری برای هدایت نارنجی پوشان به توافق رسید و در نهایت از سوی روابط عمومی باشگاه بعنوان سرمربی جدید شهرداری برای فصل جدید معرفی شد یک روز پس از عقد قرارداد با لاله های نارنجی بندرعباس و در یک چرخش معکوس با نفت مسجد سلیمان به توافق رسید و هدایت نفتی ها در لیگ دسته اول را بر عهده گرفت.
 سرمربی فصل گذشته مس سونگون در حالی این حرکت را انجام داد که اطلاع دقیقی از نحوه قرارداد وی با نارنجی پوشان بندرعباسی منتشر نشده است و همین موضوع باعث شده تا این رفتار کلانتری سوژه این روزهای ورزش دوستان و علاقمندان به فوتبال در استان شود.
با وجود چنین رفتاری از سوی علی اصغر کلانتری این پرسش مطرح می شود که در صورت عقد قرارداد این مربی با شهرداری بندرعباس چگونه وی اقدام به چنین رفتاری کرده است و باشگاه شهرداری باید در مقابل این مربی چه تصمیمی اتخاذ کند.؟
آنچه مسلم است در صورت عقد قرارداد این مربی با باشگاه شهرداری و در صورت وجود بندهایی در قرارداد وی به راحتی قید ماندن در بندرعباس را زده است تا راهی مسجد سلیمان شود و با نفتی ها به توافق برسد.
اما در صورتی که بندهای قانونی برای فسخ یک طرفه قرارداد وجود نداشته باشد قطعا این مربی مرتکب تخلف شده است که باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.
هر چند تلاش خبرنگار دریای اندیشه جهت برقراری ارتباط با مدیران باشگاه شهرداری جهت بررسی وضعیت قرارداد این مربی بی نتیجه بود و اطلاعات دقیقی از قرارداد این مربی و باشگاه جهت اطلاع رسانی شفاف تر وجود نداشت اما انتظار می رود مدیران باشگاه نسبت به شفاف سازی این قرارداد جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی دقیقی داشته باشند.
گر چه عده ای از علاقمندان به این تیم اعتقاد دارند که به دلایلی همچون عدم عقد قرارداد ، عدم فراهم کردن شرایط مورد درخواست این مربی و یا دریافت پیشنهاد سرمربیگری در لیگ دسته اول باعث شده تا کلانتری به راحتی قید حضور در بندرعباس را بزند و راهی مسجد سلیمان شود.
 شایان ذکر است که کلانتری سابقه سرمربیگری در تیم‌های برق شیراز، فجرسپاسی، ون پارس اصفهان، مس سونگون را در کارنامه دارد و دو صعود به لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ آزادگان را با تیم‌ فجرسپاسی تجربه کرده است.